Alle diensten van Albert
Online marketing op maat.

Op deze pagina vind je een overzicht van alle diensten die ik lever.

Heb je een vraagstuk dat hier niet bij staat? Stuur mij een berichtje!

Social Media Advertising

Als je als bedrijf serieus bezig bent met online aanwezigheid, dan kun je niet zonder de tools van Google. Google Analytics 4, Google Search Console en Google Tag Manager zijn drie tools die onmisbaar zijn voor het monitoren, meten en optimaliseren van je online aanwezigheid.

Google Analytics 4

Google Analytics 4 is de nieuwste versie van Google Analytics en is ontworpen om bedrijven te helpen bij het begrijpen van hun online doelgroep en gedrag. Het is belangrijk om de tool goed in te richten om betrouwbare data te verzamelen en deze data te gebruiken om betere beslissingen te nemen.

Ik ga met je in gesprek om te kijken welke gegevens jij belangrijk vindt om te verzamelen van de bezoekers op je website. Aan de hand daarvan richt ik Google Analytics 4 zo in dat we na enige tijd betrouwbare data krijgen, waarmee jij een beeld krijgt wie er op je website komen en waar vandaan.

Google Search Console

Met Google Search Console krijg je inzicht in je prestaties op Google. Op welke zoekwoorden word je gevonden en hoe hoog scoor je dan in Google? Welke websites linken er allemaal naar die van mij en welk verkeer komt daarvandaan?

Maar ook wanneer pagina’s van je website niet werken, krijg je dankzij Search Console een melding zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Als je website niet werkt, kunnen er ook geen nieuwe klanten komen natuurlijk.

Deze tool is onmisbaar, zeker als je een webshop hebt, zijn de mogelijkheden gigantisch.

Dankzij ‘structured data’ geef je meer informatie en context aan je producten. Daardoor vallen ze beter op in de zoekresultaten van Google en dat leidt natuurlijk tot meer sales. Search Console geeft aan of je producten genoeg structured data bevatten of nog verbeterpunten heeft.

Google Tag Manager

Met Google Tag Manager kan je data inladen op je website zonder dat je websitebouwer of een programmeur hier aan te pas hoeft te komen. Heb je bijv. een online tool die je wil gebruiken? Met Google Tag Manager kan je deze makkelijk installeren op je website. Maar wat nog handiger is, is het feit dat je met Google Tag Manager gebeurtenissen op je website kan meten.

Als je op je website een bepaalde actie hebt, zoals ‘vraag een offerte op’, wil je natuurlijk weten hoe vaak op deze knop wordt gedrukt en waar diegene vandaan komt die de actie uitvoert.  De actie wordt in deze context ook wel ‘conversie’ genoemd. En dankzij Google Tag Manager kunnen we die knop een stukje data meegeven zodat we kunnen achterhalen wie de conversie uitvoert.

Stel dat je adverteert op Google Ads en deze advertenties leiden tot 80 procent van de conversies voor het opvragen van de offerte, tegenover 20 procent van de conversies die door de Facebook advertentie wordt gegeneerd. Dan weet je meteen dat Google Ads meer rendabel is voor je onderneming. Zo blijkt maar weer: meten = weten!

Ik wil meer weten!

Hoe gaan we van start?

Kennismaking

Eerst maak ik graag met je kennis om je vraagstuk in kaart te brengen.

Sparren

Na onze kennismaking plannen we een sparsessie in. Op basis van je input gaan we samen aan de slag om een basis voor de campagne te bedenken.

Strategiebepaling

Op basis van de sparsessie leg ik een strategie voor. Met jouw goedkeuring ga ik aan de slag met de voorbereidingen.

Voorbereiding

De strategie is bepaald, nu is het aan mij om aan de slag te gaan met de nodige voorbereidingen voor de campagne.

Afstemming

Ik leg de middelen bij je voor zodat we kunnen checken of we op koers liggen van de strategie.

Livegang!

De campagne kan live! Gaandeweg analyseren we de resultaten door middel van tools om te meten of de strategie werkt.

Zullen we samenwerken?

Om spam tegen te gaan gebruiken we reCAPTCHA. De Google privacyvoorwaarden en servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Ben je nu benieuwd geworden wat ik voor jou kan betekenen?

Als je je gegevens achterlaat in dit formulier dan kom ik met je in contact om een (online) afspraak te maken. Op basis van jouw vraagstuk en situatie maken we een plan van aanpak om online marketing toe te passen op jouw onderneming.

Kennismaken kan altijd!